PK Kanavat Oy – referenssi

Olemme tyytyväisiä yhteistyöhön Rewind Ay:n kanssa.

– Anneli ja Jorma Miettinen.

Asiakkaan kirjoitus

Toteutimme uusien asiakkaiden hankintakampanjan Rewind Ay:n kanssa syksyllä 2020. Kampanja kesti n. kuukauden. Uusia asiakaskontakteja saimme n. 40 kpl. Näihin kaikkiin otimme yhteyttä sähköpostilla ja hinnastolla heti perään. Osa asiakkaista otti yhteyttä heti puhelimella, n. 10 kpl. Tarjouspyyntöjä tuli 5 kpl joista kauppoihin johti kaksi kappaletta. Rakennusalalla tuo aikajänne on todella lyhyt. Asiakashankinnan todellisen vaikutuksen pystymme sanomaan seuraavien kuuden kuukauden kuluttua. Olemme varmoja että saimme muutaman hyvän pitkäkestoisen asiakkaan!

Hyvää kampanjassa oli haastattelijan (Topi Luhtinen) henkilökohtainen keskustelu asiakkaiden kanssa, josta saimme arvokasta palautetta. Palautteen perusteella on helpompi tehdä meidän toimenpiteitä, uusia suunnitelmia ja kehittää tuotteita sekä tuotantoa enemmän vastaamaan asiakkaiden vaatimuksiin.

Olemme tyytyväisiä yhteistyöhön Rewind Ay:n kanssa.

Yhteistyöterveisin

PK Kanavat Oy

Anneli ja Jorma Miettinen

 

Tuloksellista uusasiakashankintaa IV- kanavan valmistukseen.

Aloitimme ensimmäisen projektin PK Kanavien kanssa lokakuussa 2020, jolloin saimme toimeksiannon kartoittaa PK Kanaville sopivia uusia asiakkaita Savon sekä Keski-Suomen alueella. Tehtävämme oli tehdä uudet potentiaaliset asiakkaat tietoiseksi PK Kanavien toiminnasta sekä tuotevalikoimasta. Yhteistyö PK Kanavien kanssa sujui moitteetta, joten PK Kanavien toimitusjohtaja Anneli Miettinen myönsi heti perään uuden projektin, joissa tehtävämme oli lähestyä isompia ketjuja ympäri Suomea.

 

Suunnittelusta toimeen

Selvitimme PK Kanavien puolesta potentiaalisten asiakkaiden oikean lähestyttävän henkilön, otimme heihin yhteyttä ja varasimme heidän kanssaan tapaamisajat. Tapaamisessa kävimme läpi haastattelun yhdessä luodun kyselypatteriston mukaisesti. Jokaisen haastattelun jälkeen koostimme PK Kanaville tiivistetyn raportin asiakkaasta, joka sisälsi aikaisemman tietoisuuden yrityksestä, asiakkaan oman toiminnan kartoituksen, asiakkaan tarpeet, asiakkaalle tärkeät asiat liittyen yhteistyöhön sekä parhaimman tavan ottaa asiakkaaseen yhteyttä jatkoa ajatellen.